perjantai 14. kesäkuuta 2013

Lähtö tulikin yllättäen!

Hei,

Viimeistä kertaa Namibiasta.

Tää päivä on ollut yhtä häslinkiä!

British Airwaysin kanssa on ongelmia vaihtaa meidän lentoja lähteen Kapkaupungista, ne soitti justiinsa mulle, ja otti luottokorttitiedot. Nyt pitäis siis meidän lentojenkin olla kunnossa ja maksettu. Huh! Ehkä me oikeesti päästäänki kotiin!

Ostettiin siis liput tälle päivälle kohti Kapkaupunkia Intercapelta. Ne maksoivat 630N$, eli ei mitenkää kauheen kallis. Bussi lähtee 17.30 ja meitä tulee puolentoista tunnin päästä koulun puolesta kyyti kuskaamaan bussiasemalle.

Kävi vielä niin, että Anniinalta varastettiin eilen kamera ja puhelin. Poliisille ei ehtinyt meneen tänään, onneksi ne eivät olleet niin arvokkaita, ettei vakuutuksesta niistä luultavasti olisi mitään saanut! Mä kipaisin siis tänään ostamaan itselleni uuden kameran, koska oon tässä nyt elänyt 4 kuukautta ilman ja käyttänyt Anniinan kameraa, joten nyt on mun vuoro olla se kameran omistava matkaaja.


Nyt on enää puoli tuntia aikaa. Saatiin kuin saatiinkin pakattua! Mun laukussa on ainakin ylipainoo ja päällä on miljoona kerrosta vaatetta. Onneksi lennetään vasta kapkaupungista niin sinnekkin voi jättää vielä jotain minkä koen "turhaksi". Hostellilla asuvat lapset saivat mun Ikeasta ostetun koiran, nyt sille keksitään innokkaasti nimeä! Se nimettiin juuri Buddyksi :) Onneksi se sai uuden hyvän perheen!

Nyt ruokaa nassuun ja odotteleen kyytiä!

3 kommenttia:

  1. Mitä?! Joko te lähdette sieltä? Kuin se lähtö noin yhtäkkiä tuli?
    Millä te sinne Kapkaupunkiin matkaatte? Lentäen?

    VastaaPoista
  2. Anna, luitko sä ollenkaan tota tekstiä! :D Me tultiin tänne bussilla, toi lähtö tosissaan tuli meillekkin vähän yllätyksenä, siinä meni viimeset viikot niin nopeesti ja paskasta netistä kärsien.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luin mut se oli vähän hämärästi selitetty :DD Miten lähtö voi tulla yllätyksenä...

      Poista